Devam Ediyor
Family Guy

Genel Bakış

2000 yılından bu yana komedi ve animasyon dallarında Emmy adaylıklarının ve ödüllerinin gediklisi olan çizgi dizi Family Guy,sıra dışı Griffin ailesinin absürd hayatlarını ekranlara taşıyor. Zaman zaman The Simpsons efsanesine benzetilen çizgisi ile yıllardır geniş bir hayran kitlesi yaratan dizi, başı dertten kurtulmayan baba Peter Griffin, fedakar ama hafif bela paratoneri olan anne Louis ve onların üç çocuğu, ne yapsa yaramayan “loser” Meg, fil çocuk Chris, dünyayı ele geçirmeyi kafaya koyan bebek Stewieve tabii ki aileni...Devamını Göster

Bu dizi özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Animasyon, Komedi
Ülke
US
Süre
22 dk
Takipçiler
975
IMDb Puanı
8.2
Yapım Yılı
1999
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Family Guy fragmanını izle
1999
Yusuf Kenan Alaz
Yusuf Kenan Alaz
3 hafta önce

Sayamadım vallaha billaha seneler oldu Family Guy
Oldu oldu çok sene oldu
Family Guy Family Guy yıktı Family Guy
Family Guy Family Guy yaktı Family Guy

@sj
1 ay önce

Bazı arkadaşlar dizi için her yaşa hitap ediyor falan demişte bu dizi kesinlike +18dir ve mizahı da bir şeylere karşı her hangi bir alınganlığı bulunan insanlar için uygun değildir.

@zeynep2004
1 ay önce

17 sezon mu ilk kez bakmıstım bir sok geçiridm kxkkxjcds neyse keyifli izlemeler

Aydın Koç
Aydın Koç
1 ay önce

18. sezon çıktı ama bu siteye yüklenmemiş henüz

Tuncay
Tuncay
1 ay önce

efsane griffinler.. tavsiye "Where's my money haa wheres my money"

@eyluluzno
1 ay önce

ne ara 3.sezon 10.bölümü bitirdiysem

Rgmsq
Rgmsq
1 ay önce

arka sokaklar US version

@_YUNUSYUM
@_YUNUSYUM
2 ay önce

EFSANE DİYENLERR

şevval
şevval
2 ay önce

2 bölüm kaldı bitiremiyorum lanet olsunnn

Rgmsq
Rgmsq
1 ay önce

bişey soracağım her bölümün konusu farklı mı? yani karışık izlesem olur mu?

şevval
şevval
1 ay önce

ben sezonları bölümleri hep karışık izledim ama sen bilirsin

@denizsimsekk
2 ay önce

Bunu izlemeye benim ömrüm yetmez

John Griffin
John Griffin
1 ay önce

hayır yeter

@sentepeli
2 ay önce

güzel dizi severek izliyorum bi baktım aga sen nasıl 17 sezon yaptın dedim

@shakespearella
2 ay önce

geçen yarışmada sordular ya köpeğin adı nedir diye 😂severek izliyorum eleştirel ve düşündürücü mesajları var 👍🏻

BlackAngel
BlackAngel
3 ay önce

18 sezon gelecekmi arkadaşlar

Aydın Koç
Aydın Koç
3 ay önce

çıkmadı daha onay aldı ama çıkacak

BlackAngel
BlackAngel
3 ay önce

Eyvallah aydın koç

Abdullah Sağ
Abdullah Sağ
3 ay önce

rick and mortyi bitirdikten sonra simpsons la family guy arasında kaldım simsonlara başladım bi süre sonra sıktı bakalım faöily guy güzel gidiyorrr

@z999
3 ay önce

yorum icin eyw bende muhtemelen o yoldan geçicem

@sacareno
2 ay önce

İkisi de Rick and Morty'nin yerini tutmaz Simpsons daha çok aile ilişkileri odaklı gidiyor, Family Guy ise Peter ve ailesinin maceraları üzerinden absürt konuları işliyor. Her ikisi de çok iyi ve benzer yapımlar ama Simpsonslar biraz sıkıcı ilerliyor bana göre de çizgi dünyadaki ailenin hayatları çok ilgilendirmiyor beni..

@dawaeefe
2 ay önce

simpsonların bir tek beni sıktığını sanıyodum la kflgşlkşl

BlackAngel
BlackAngel
3 ay önce

yeni sezonu ne zaman hayla gelmemiş ya

Yunus Emre
Yunus Emre
3 ay önce

En az 3 sezon izlemeden ölmeyin. Must see der geçerim.

@zd
3 ay önce

uf bi bitiremedim amk

Mustafa Devrimci
Mustafa Devrimci
3 ay önce

maşallah 18 sezon ne

Miktwa
Miktwa
3 ay önce

17 sezon ne 😃

doğukan
doğukan
4 ay önce

Family Guy, Futurama ve South Park arasında kaldım hangisine başlasam? (Rick Mortyi bitiridim)

Yunus Emre Yaşar
Yunus Emre Yaşar
4 ay önce

family guy en iyisi küçük büyük farketmez bir sürü her yaşa göre mizah yapıyorlar ve hepsi güldürüyor

@sacareno
2 ay önce

Family Guy her yaşa hitap eden Peter ve ailesinin maceraları üzerinden ilerleyen absürt konuları ele alıyor ve oldukça keyiflidir 12 sezonda bir dönem ara verdiler o süreçte bıraktım tekrar geri de dönemiyorum tavsiye ederim. South Park ise aşırı kaliteli ve zeka dolu bir yapımdır fakat her türlü değer ve olguyu ağır bir şekilde eleştirir konuya muhatap olan kişinin canını yakar bu nedenle de gerçekten seveni dışında diğerlerinin ilgisini çekmez. Yani konunun sizin değerlerinizle en ufak ilgisi olmasa dahi kullanılan dil itici olabiliyor ki bu nedenle beni kaybetti ve diziyi sevemedim..

Aydın Koç
Aydın Koç
4 ay önce

aylardır 18. sezonu bekliyorum çıksa keşke artık

Yunus Emre Yaşar
Yunus Emre Yaşar
4 ay önce

az kaldı az

Second Tab