Devam Ediyor
Fargo

Genel Bakış

Fargo, Noah Hawley tarafından yazılmış ABD yapımı Kara mizah - Suç filmi türü bir dizidir. Dizi aynı ismi taşıyan 1996 yapımı Coen kardeşler tarafından yönetilmiş ve birçok ödül kazanan Fargo den esinlenilmiştir.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Gerilim, Suç
Ülke
US
Süre
43 dk
Takipçiler
2088
IMDb Puanı
9.0
Yapım Yılı
2014
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Fargo fragmanını izle
2014
Nevzat Can
Nevzat Can
2 hafta önce

Her geçen sezon benim için kötüleşiyor dizi ama bakalım 4. sezon belki şaşırtır.

Akif ÖZGE
Akif ÖZGE
3 hafta önce

nice👍

godlike61
godlike61
3 hafta önce

3. SEZON NASIL İLK SEZONLARIN VERDİGİ GÜZELLİGİ VERİR Mİ

@helios1
3 hafta önce

2.sezon nasıl 1.sezonla bağlantılı mı

godlike61
godlike61
3 hafta önce

her sezon başka bi olayı konu alıyor

Elfin Akay
Elfin Akay
1 ay önce

baslayım mı kararsızım?????

Atakan Eğri
Atakan Eğri
1 ay önce

kaçmaz

Atakan Eğri
Atakan Eğri
1 ay önce

Hayatımda izlediğim harika dizilerden biri.Uzun zaman önce izledim ama izlemeyenler için yorumum: Mutlaka izleyin 🙂

Kılıç
Kılıç
1 ay önce

İlk sezonu daha enteresandı. Genel olarak da izlemeye değer.

@mmrym
2 ay önce

çok akıcı dizi ama nedense çok bilinmiyo

@yfaarslan
2 ay önce

1. ve 2. sezon birbirleriyle bağlantılı ve ENFES bir dizi...

scarlettfanıyım
scarlettfanıyım
2 ay önce

ailecek izlenilir mi

@yfaarslan
2 ay önce

Arkadaş ortamı daha uygun olur diyelim :)

Nicht
Nicht
2 ay önce

İzlenilmesi gereken kaliteli dizilerden. Ülkemizde nedense çok beğenilmemiş. İzleyin izlettirin.

Ümeyir
Ümeyir
3 ay önce

1.Sezondaki Lou ve Molly Solverson'ın 2.sezonda geçmişini göstermeleri çok iyi değilmiydi. Yani sezonlar arası bağlantı az olsa varmış 2.Sezon Finalinde farkkettim vay be 😂

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@theyahya
3 ay önce

En beğendiğiniz sezon hangisiydi?

godlike61
godlike61
1 ay önce

1

AstraL
AstraL
3 ay önce

Efsane dizi. Takıntılı bir katil ve cinayetlerini araştıran yerel bir polis. İlk sezon diğer sezonlardan daha iyiydi.

Yasir
Yasir
3 ay önce

kesinşikle izlenilmesi gereken akıcı bir dizi

Zozan
Zozan
3 ay önce

Bu anlatılanlar gerçek değilmiş. Zaten her bölümün başında vurgulamalarından şüphelenmiştim bu kadar ısrarla söylemelerinden bi bokluk olduğunu.

Deniz
Deniz
3 ay önce

Nerden ogrendiniz gercek olmadigini?

Yasir
Yasir
3 ay önce

Deniz, Wikipedia da dizi hakkındaki açıklamaları okursan görürsün

.
.
2 ay önce

vay be

@karacocuk21
3 ay önce

super dizi birinci bolumden beri ilgiyle ve merakla izliyorum ...

iLke
iLke
3 ay önce

güzel ilerliyor , başarılı

@hdytacr
3 ay önce

sarıyoooo :D

Keskino
Keskino
3 ay önce

mini dizi mi

Balkan
Balkan
3 ay önce

aynen kardeşim mini dizi ondan bir sezonda 10 bölüm var

godlike61
godlike61
1 ay önce

bölümle ne alakası var mini dizi başka sezonu olmıyacak demektir 10 bölümlü 8 bölümlük mini diziler gördüm

Ümeyir
Ümeyir
4 ay önce

Sezonlar arası bağlantı yok mu acaba ?

Oğuzhan Kalelioğlu
Oğuzhan Kalelioğlu
3 ay önce

Hayır yok , dilediğiniz sezonu izleyebilirsiniz. Hepsi ayrı bir gerçek hikayeyi anlatıyor.

DR.HANNIBAL LECTER
DR.HANNIBAL LECTER
4 ay önce

Yurtdışında gerçekten övülen ve ödüller alan bir dizi ama ülkemizde bu yansımamış. Gerçekten kendine özgü bir tadı var ki genelde böyle diziler ülkemizde hakettiği yerde olmuyor. ''Az bilinen özel diziler'' arasında yerini alıyor.

Mycroft
Mycroft
3 ay önce

knk buldum seni :d Bence bu dizi her sezonda kadın kurtulup erkek ölüyor 3sezondur aynı bokluk var

godlike61
godlike61
1 ay önce

kanka bizimkiler la casa de papel den başka bilmez :D

Enes Micro
Enes Micro
4 ay önce

güzel dizi ama sıkıyor bazen.

Second Tab
Yukarı Çık