Devam Ediyor
Lost in Space

Genel Bakış

Uzaylı gezegenine zorunlu iniş yapan Robinson ailesi, hayatta kalmak ve kaçmak için herkese karşı savaşırlar ama gizli tehlikelerle karşı karşıyadırlar.

Bu dizi özeti Jon Snow tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
56 dk
Takipçiler
1316
IMDb Puanı
7.2
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Lost in Space fragmanını izle
2018
Shipwrecked
25 Aralık 2019
Precipice
25 Aralık 2019
Echoes
25 Aralık 2019
Scarecrow
25 Aralık 2019
Run
25 Aralık 2019
Severed
25 Aralık 2019
Evolution
25 Aralık 2019
Unknown
25 Aralık 2019
Shell Game
25 Aralık 2019
Ninety-Seven
25 Aralık 2019
@mortalsmoker
57 dakika önce

Mükemmel bir dizi kesinlikle izleyin ⚡

@sentepeli
4 gün önce

3.sezon ne zaman gelir hemen bitti ama güzel bir dizi başlayaın derim düşünen varsa

Ömer Çiçek
Ömer Çiçek
1 hafta önce

Filmin sonunu anlayan var mı?

Alaadd1n06
Alaadd1n06
1 hafta önce

ömer sana bişey söyleyiceğim ama üzülme Bu film değil dizi gardaşım

@obivankenobi
2 hafta önce

2 sezon 1 sezondan daha iyi olmuş

@canel5
3 hafta önce

1ci sezon olukça güzeldi. 2.sezon daha fazlasını bekiyordum. 4cü bolumden sonra olayar gelişmeye başlıyor.

@willrobinson
3 hafta önce

görmeyeli bayağı büyümüşüm. 3.sezonda askere giderim bu gidişle.

Emrah Bolat
Emrah Bolat
3 hafta önce

Her bölümü sezon finali tadında bir dizi. Tek kötü tarafı sadece 10 bölüm olması ☹️

Sinan Türkeli
Sinan Türkeli
3 hafta önce

3. sezon ne zman bilen varmı

@mercimek
3 hafta önce

ilki biraz genc ergen dizisini andirdiydi ... iki bakalim nasil olcak !

EDA
EDA
3 hafta önce

2. SEZON İLKİNDEN DAHA İYİ OLMUS İZLEYİN

Simone Asktar
Simone Asktar
3 hafta önce

işteeeee buuuuu 2.sezooooonnnn Gıcık olarak izlediğim ve hayran olduğum tek dizi amk hem seviyorum hem sinir oluyorum. Kısır döngüye sokuyorlar beni..... 😃 :D :D D: D: D

mestan
mestan
3 hafta önce

2 . sezon için teşekkürler witcher bitti sıra bunda

Demir
Demir
3 hafta önce

Witcher ve You bitirdim bende sıra bunun 2. sezonunda

OMKA
OMKA
3 hafta önce

Şuan 1 bölümüm kaldı bitmesine ve size şunu demek istiyorum; Evet kaliteli bir bilim kurgu dizisi baya bir masraf yapıldıgını söyleyebilirim yani görsellik güzel ama keske başlamasaydım diyorum bu diziye. Çünki dizide o kadar saçma şey var ki 1 değil 2 değil 3 değil, bir yerden sonra artık küfür ediyorsunuz sinirleniriniz bozuluyor yani kanser oluyorsunuz mk. Sizi uyarıyorum başlıyacaksanız ona göre başlayın....

kerem ama so alone
kerem ama so alone
1 ay önce

hayatımda gördüğüm en iyi bilim kurgu dizisi. bayıldım

@lilcookie
1 ay önce

''dark'' izledin mi peki? ona da bayilirsin

@odaci70
1 ay önce

ilk sezon çok güzeldi 2. sezonu izleme vakti geldi

godlike61
godlike61
1 ay önce

nasıl izlicen

Demir
Demir
1 ay önce

Ne saçmalıon godlike61 anladın orda ne demek istediğini boş yapma lan Bi kere de Bi yerde.

BURAK ALIÇ
BURAK ALIÇ
2 ay önce

2. sezonu daha yeni görüyorum 😮

@shieldmaiden
2 ay önce

Tesadüfler parodi gibi bir hale sokuyor, sarmadı.

Etkisiz
Etkisiz
2 ay önce

Kesinlikle şiddetle tavsiye ettiğim bir dizi. tamam kabul ediyorum bazı yerleri çok saçma tesadüflerle dolu ama izlenecek derecede kaliteli.

Rıfat Gürses
Rıfat Gürses
3 ay önce

2. sezonnnnn 😍

Emre Aydın
Emre Aydın
3 ay önce

6 ay önce 2. sezon çok yakında diyodu aq 2020 de geliyomuş çok yakınmış harbiden

Second Tab