Devam Ediyor

Rick and Morty (2013)

Rick ve Morty
Rick and Morty

Genel Bakış

Rick, biraz dengesiz ama yetenekli bir bilim insanıdır ve son zamanlarda ailesiyle yeniden iletişime geçmiştir. Zamanının çoğunu, küçük torunu Morty ile alternatif evrenlerde, uzayda; tehlikeli ve sıra dışı maceralar yaşayarak geçirir...

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Animasyon, Komedi
Ülke
US
Süre
22 dk
Takipçiler
8066
IMDb Puanı
9.3
Yapım Yılı
2013
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Rick and Morty fragmanını izle
2013
@rohatnbvkjhb
19 saat önce

devam etçekmi

@selahattinozkul
5 saat önce

Evet 4 Mayısta yeni bölümler gelicek

@selahattinozkul
5 saat önce

Evet 4 Mayıs ta yeni bölümler gelicek

@selahattinozkul
5 saat önce

Evet

@medinesss
1 gün önce

en iyi yetiskin cizgi dizisi

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@eraykcygt
2 gün önce

Kara mizahın baba çizgi dizisine hoşgeldiniz. Burdan ayrılacağınızı sanmıyorum. 😁

Mustafa Mert Uğurlu
Mustafa Mert Uğurlu
3 gün önce

benim gibi kara mizah sevenler içi şahane bi dizi izlemeniz gerek.

Sefa  Özhan
Sefa Özhan
5 gün önce

4. sezon çook kısayda 5. sezon en az 1 yılda çıkar ☹️

3QU1N0X
3QU1N0X
5 gün önce

3 mayıs yeni bölümler gelecek

SyN.Akisti
SyN.Akisti
6 gün önce

sezon 4 bölüm 0 yüklendiği tarih 3 nisan 2020 ve bugün ayı 2 nisan. WTF

@voldemort02
5 gün önce

Aynen 6tgyufuy7y

Mustafa Murat
Mustafa Murat
5 gün önce

Rick and Morty böyle bir dizi işte bize geçmişi(0.bölüm çünkü) gelecekten(3 Nisan yazıyor yayın tarihi) izleten bir dizi)

Lexi
Lexi
6 gün önce

Arkadaşlar paylaştıkları video kalkmış büyük ihtimal 1 Nisan'ı yedik.

@smes6mk
5 gün önce

hangi video

Lexi
Lexi
4 saat önce

kanka 1 nisanda atmışlardı kanallarına ama silindi

Harly_Quinn
Harly_Quinn
6 gün önce

ya Big mouth gibi olsa cok iyi olurdu o yerleri gosterse? big mouth izleyen anladi zaten demek istedigimi.

@smes6mk
6 gün önce

geliyor len rick and morty yeni bölümleri 3 mayısta gelecekmiş daha demin adult swim paylaştıı

@smes6mk
6 gün önce

https://youtu.be/qPDqQDTnJKE len yeni bölümler geliyor

@smes6mk
6 gün önce

yeni bölüm gelmeyecek diyenlerin yüzünde patlasın huu

Baran Frentır
Baran Frentır
6 gün önce

kardeşim o diğer kalan bölümleri birleştirilip filmini yapmışlar ya da 1 Nisan şakası yapıyorlar bilmiyorum ama eğer değilse o bölüm 0 Evil Morty geliyo

Hak'kı
Hak'kı
1 hafta önce

Kim Yedi 4. sezonun Bölümlerini

T&B
T&B
1 hafta önce

samurai jack izleseydim şimdiye bitmişti

BlackAngel
BlackAngel
1 hafta önce

yani 4 sezonu umarım 5 bölümlük değildir

Mustafa Mert Uğurlu
Mustafa Mert Uğurlu
6 gün önce

degil bugün adult swim fragman paylaştı 3 mayısta geliyor

BlackAngel
BlackAngel
6 gün önce

teşekkürler

Yağmur
Yağmur
1 hafta önce

Keşke hemen gelse yeni bölüm

Nurullah
Nurullah
1 hafta önce

Başka samanyolundan falan geliyo heralde nezman gelcek

@vanced
1 hafta önce

diziden de netflixten de soğuttular ne zaman yayınlamayı düşünüyorlar acaba heyecan falan mı yarattıklarını sanıyor bunlar

Kamil Kertenkele
Kamil Kertenkele
1 hafta önce

aynen ya

Veysel Adlı
Veysel Adlı
1 gün önce

3 mayısta yeni bölüm geliyomuş adult swim youtube kanalında fragmanı var

Eren Dişbudak
Eren Dişbudak
1 hafta önce

Kardeşim artık gelir misin teşekkürler

@eyluluzno
1 hafta önce

çok beklettin ama

@eyluluzno
1 hafta önce

benim çok severek takip ettiğim bir dizi animasyon ile komedi yi bir arada sevenlere öneririm

@dizikoliksov
2 hafta önce

başlamak isteyenlere öneririm ama yeni bölümleri teliften gelemeyebilirmiş

@smes6mk
1 hafta önce

Ne telifi lo?

STrangerThingsFanBoy'
STrangerThingsFanBoy'
2 hafta önce

Rickin küfürlerini sansürlemelerine ne gerek vardı aq zaten bölümün yarısı o

@vanced
1 hafta önce

sırf bu yorumu beğenmek için hesap oluşturdum

STrangerThingsFanBoy'
STrangerThingsFanBoy'
1 hafta önce

Thanks canım

Second Tab