Devam Ediyor

Rick and Morty (2013)

Rick ve Morty
Rick and Morty

Genel Bakış

Rick, biraz dengesiz ama yetenekli bir bilim insanıdır ve son zamanlarda ailesiyle yeniden iletişime geçmiştir. Zamanının çoğunu, küçük torunu Morty ile alternatif evrenlerde, uzayda; tehlikeli ve sıra dışı maceralar yaşayarak geçirir...

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Animasyon, Komedi
Ülke
US
Süre
22 dk
Takipçiler
6486
IMDb Puanı
9.3
Yapım Yılı
2013
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Rick and Morty fragmanını izle
2013
Ipek
Ipek
8 saat önce

4. sezon neden 5 bölüm ya çok az.

mustafa
mustafa
5 saat önce

5 bölüm değil araya girdiler

@jackfrie
15 saat önce

bu çizgi dizi E F S A N E😍🤩

@esmerkral
1 gün önce

dizi onerisi olan ?

@devileyes
1 gün önce

simpsons, elite, lcdp, riverdale, the blacklist, sabrına, peaky blinders, messiah, titans, sherlock, you, atiye, 13 reasons why

@devileyes
1 gün önce

lucifer,dexter, the huanting hill house, the marvel punshier, the 100

WillByers
WillByers
17 saat önce

Stranger things

BERLİN
BERLİN
15 saat önce

DARK, DARK bi de DARK

A.
A.
1 gün önce

Niye bu kadar az bölüm? ☹️ Gelir devamı diyorlar gerçi

KadirKayalı16
KadirKayalı16
1 gün önce

yazarı fikir bulamamış ondan gecikti

Yiğit Yılmaz
Yiğit Yılmaz
2 gün önce

battlestar galactica göndermesi çok hoşuma gitti. izlemeyen varsa izlesin bu arada 500k izlenme alan o boktan salak saçma aptalca neyse... güzel dizi işte

@myrina
2 gün önce

4. Sezonun 5 bölüm olması biraz üzdü :')

Zeynep
Zeynep
2 gün önce

Gelicek devamı

@ctrn
2 gün önce

4. sezonun 5 bölüm olduğunu 3. bitince anladım

@ctrn
2 gün önce

yıkıcı oldu :(

Zeynep
Zeynep
2 gün önce

rick and morty🤤🤤

WillByers
WillByers
17 saat önce

Ne demeye çalişiyorsun

Semahat Karabacak
Semahat Karabacak
3 gün önce

inş devamö edersin ya ç.ok iyi bir dizi ♥ herkese şiddetle tavsiye ederim

Goddevil
Goddevil
3 gün önce

Arkadaşın tavsiyesiyle başladım şimdi de bırakamıyorum.

Deniz
Deniz
3 gün önce

yine yeniden, tekrar tekrar izliyorum.

@fairytail
4 gün önce

4. sezonu yeni bölümleri ne zaman gelecek

@metin1
5 gün önce

Evil Mort hakkında bölümler olsa efsane olur

@filmdizilover
5 gün önce

3. sezondayım ve 4 sezon mu varmış tanrım olamazz ya 😢

@filmdizilover
5 gün önce

vay babanın mortyyy hey rickkk

Yunus Emre Çamoğlu
Yunus Emre Çamoğlu
5 gün önce

this is awesome guys

Semahat Karabacak
Semahat Karabacak
1 hafta önce

o kadar güzelki başka bişey izliyesim gelmiyor

mustafa
mustafa
4 gün önce

galatasaray gibi sarıyor

@nfso
1 hafta önce

wubba lubba dub dub Lütfen yeni bölüm Netflix 1ay oldu

Gökhan Mustafa
Gökhan Mustafa
1 hafta önce

Sansür koymayın keyifli olmuyor böyle

WillByers
WillByers
17 saat önce

Ben küfir ederim takma . Ananida bacinida soyunida siktirmr bana canımı sıkma valla sokarim amcuk götünr anal gangbangi yersin seksi götüne sevgilin ahh ahh diye bahirirken sikerler valla

@elvedajune
1 hafta önce

Sizce dublajlı mı izlemeliyim yoksa altyazılı mı ?

@manyagh
1 hafta önce

dublajı da seslendiren adam zaten orjinal sesi seslendiren adam türkçe dublaj daha eğlenceli oluyor ama ben ilk alt yazı çıktığı için onu izliyorum dublaj çıkınca tekrardan izliyorum

Semahat Karabacak
Semahat Karabacak
1 hafta önce

ben alt yazı izliyorum

Eleven&Mike
Eleven&Mike
6 gün önce

Kesinlikle altyazı Morty'nin kekelemeleri, Rick'in geğirmeleri.. Dublaj izlersen bütün sihri kaçar dizinin

@theprofesor
5 gün önce

ben dublajlı daha cok eglendım adam rıckı cok ıyı yapmıs bence

Second Tab