FİLM İZLEME SAYFAMIZ YENİLENDİ!

Artık sayfamız üzerinden film izlemek çok kolay.. İstediğin filmi seç, beğen, koleksiyonuna ekle! Hadi şimdi bir gözat veya izle!

10 Ekim 2015

The Last Kingdom 1. Sezon 1. Bölüm

Mac
VidMoly
Okru
Polar
Sand
SendV
Goo
The Last Kingdom 1. Sezon · 1. Bölüm izle

The Last Kingdom 1. Sezon 1. bölümünde; Babası savaşta öldürülen Uhtred, bir Viking savaş lordu tarafından alıkonulur ve İskandinav yaşam tarzını benimser. Ancak yeni ailesini büyük bir trajedi beklemektedir. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
@mervekoc
4 gün önce

hsktr çok iyiydu hele o son baya iyiydi

@carloc
2 hafta önce

dizi baya iyi duruyo suan

Helen
Helen
3 hafta önce

ragnarlar her türlü ölüyor..

@ghostm6842
3 hafta önce

offff offffff 4.15 ragnar ölüyor aga beeeee

Helen
Helen
3 hafta önce

ragnar bu kadar cani değildi

Helen
Helen
3 hafta önce

bunlar vikinglere düşman mı yani? Ragnar'a ihanet etmiş mi olurum bunu izlersem

Helen
Helen
3 hafta önce

vikings'in 1. sezonunu bekleyene kadar bunu izleyelim bakalım, söyledikleri kadar iyi görünüyor.

Erkan Zengin
Erkan Zengin
3 hafta önce

güzeldizi bittigine üzüldüm

Harly_Quinn
Harly_Quinn
3 hafta önce

ben bu diziyi dublaj izlicem ama dublaji kötümü, alt yazılımi izliyeyim ???? yada tavsiyeniz ne

KODADICILET
KODADICILET
1 ay önce

iyi bir başlangıçtı

Hasan Kaan Kartal
Hasan Kaan Kartal
1 ay önce

vikings i bitirenler için tavsiye ederim 1dk düşünmeden izleyin

Hasan Kaan Kartal
Hasan Kaan Kartal
1 ay önce

vikings i bitirenler için tavsiye ederim düşünmeden izleyin

İkarus
İkarus
1 ay önce

Dizi güzel başladı bazıları Vikingsden daha güzel demiş onu gecemez ama izlenir

Murat Çakmak
Murat Çakmak
1 ay önce

klasik taht kavgası bölümü. Kıçı kırık kale birde 😃

OMKA
OMKA
1 ay önce

Bu siteden nefret ediyorum o akdar seçenek koyuyorlar her zaman ama her zaman sadece 1 tanesi çalısıyor yeter be

@fatih1903
1 ay önce

Benim anlamadığım koskoca ingiltereyi fethe gelen adamın hanedanını 20 kişilik bir ekiple kjartan denen herif bir gecede yaktı yerle bir etti. çok saçma değilmi?

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@blade
1 ay önce

bukadar reklam olamaz ya.. böyle giderse baska sayfaya bakacagim.. dizi sürekli durup reklama tiklatiyor !!!!

Kamran
Kamran
1 ay önce

güzel bi başlanqic 👍

Sinan
Sinan
1 ay önce

Düşünmeden başlayın 🙂

Niphon
Niphon
1 ay önce

Türkçe dublaja İngilice alt yazı gelsin !

Niphon
Niphon
1 ay önce

the Vikings 5. sezon 13. bölümden buraya atlıyorum sonuç ne olacak merak ediyordum 🤔

Yukarı Çık