Devam Ediyor

Vikings (2013)

Vikingler
Vikings

Genel Bakış

Vikingler, çağının en büyük kahramanı Ragnar Lothbrok'un maceralarını anlatır.
Dizide, Ragnar'ın ekibi Viking kardeşleri ve ailesinin destanı anlatılırken bir yandan da sıradan bir çiftçiden nasıl Viking Kralı olduğunu öğreniriz.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Aksiyon, Dram, Macera
Ülke
CA
Süre
44 dk
Takipçiler
8659
IMDb Puanı
8.6
Yapım Yılı
2013
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Vikings fragmanını izle
2013
KRAL RAGNAR LODBROCK
KRAL RAGNAR LODBROCK
5 saat önce

VAY BEEEEE

Onur
Onur
2 gün önce

Bu dizi kesinlikle izlenmeye değer bir dizi pandemi döneminde çok iyi gidiyor

@llkerim
1 gün önce

Kesinlikle akıyor yaw

Farex
Farex
3 gün önce

gerçekten güzel bi diziydi ilk fragmanı tv'de çıktıgında çok ilgilenmemiştim ama baya güzelmiş 10 üzerinden 9 veririm izlenilebilir bi dizi

kadir varlı
kadir varlı
3 gün önce

.

ILOVEMİLLİE
ILOVEMİLLİE
4 gün önce

1.sezon yok

@thomasshelby0
3 gün önce

bende bulamadım nereden bulurum

@yunus159
3 gün önce

setfilm de var

MUHAMMED_TULUM
MUHAMMED_TULUM
13 saat önce

diziyo8'de de var ben ordan izledim ama 2.sezon veya 3.sezon kadar heycanlı değil

el AURORA
el AURORA
4 gün önce

.

RyanX
RyanX
4 gün önce

abi floki yaa cursed dan anıları yad etmek için geldim Ragnar&Floki👨‍❤️‍👨

Berke Civan
Berke Civan
3 gün önce

Aga Bu adamın oyunculuğu harikulade her iki dizide de efsane oynamış

@g0dzilla
1 hafta önce

6. sezon diğer 10 bölümü başka sitede varmı

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

Daha yayınlanmadı yıl sonuna doğru yayınlancakmış

@g0dzilla
1 hafta önce

bende var ama burda yok sanmıştım teşekkürler

@aygu
1 hafta önce

diğer 6 bölüm geliyoooorr

Skull Crusher
Skull Crusher
1 hafta önce

10 bölüm değil mi

@aygu
1 hafta önce

Ay aman pardon 10 bölüm aklım sezon sayılarında kaldı

Gökay Durcak
Gökay Durcak
1 hafta önce

Ne zaman

Tojas
Tojas
1 hafta önce

sanırım izlemek için tavsiyeye ihtiyacım var 🙄

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

kesinlikle izle

Skull Crusher
Skull Crusher
1 hafta önce

yerinde olsam el aurora yı dinlerim

@g0dzilla
1 hafta önce

güzel bir dizi tavsiye ederim

Emir
Emir
1 hafta önce

Dizinin sonunu arkadaş sağolsun bi kısmını gördüm yine de izlenir mi çok takıldı aklıma

@warbandeslan
1 hafta önce

İzle

Mert
Mert
1 hafta önce

izle sonunu bilince bişey olmuyo

Emir
Emir
1 hafta önce

valla çok takıldı aklıma ama gerçek tarih olduğu için dedim hani eninde sonunda olacak yani ama başlayalım bakalım

el AURORA
el AURORA
2 hafta önce

7. sezon gelecek mi

Skull Crusher
Skull Crusher
2 hafta önce

gelmez herhalde 6.sezon son diye biliyorum

el AURORA
el AURORA
2 hafta önce

Furkanb teşekkürler knk

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

Furkanb 6. sezona bi 10 bölüm daha gelecekmiş

@mehmetcan6321
1 hafta önce

Aga yeni başlayacam da 1. Sezonu niye yok la

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

mehmetcan6321 teliften dolayı kaldırıldı setfilmde var oradan izleyebilirsin

Akif ÖZGE
Akif ÖZGE
2 hafta önce

dizinin 1. sezonunun eksikliğini hissetmeyebilirsiniz ama 1. sezonu izlemeden karakterler ile tamamen özdeşleşemezsiniz ve hikayeye tam olarak hakim olamazsınız😉

@gokyuzusiyaholsa
2 hafta önce

Dizinin birinci sezonu yok?

Skull Crusher
Skull Crusher
2 hafta önce

setfilmde var

Jon Lothbrok
Jon Lothbrok
2 hafta önce

böyle dizi olmaz olsun ya bitireli 3 ay oldu hala aklımdan çıkmıyor aklıma geldikçe ragnarın sahnelerini izliyorum daha kötü oluyorum aq

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

bi 10 bölüm daha gelecekmiş knk

Jon Lothbrok
Jon Lothbrok
1 hafta önce

ciddimisin

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

evet yıl sonunda geleekmiş galiba

el AURORA
el AURORA
1 hafta önce

bana bi insta admini söyledi

Jon Lothbrok
Jon Lothbrok
1 hafta önce

Umarım haklisindir bjorna noldu merak ediyom

@spartacusqsc
2 hafta önce

kemiksiz sen başkasın

@paradox0
3 hafta önce

Kattegat evimiz ragnar babamız temalı bir efsane

@cenkolog
3 hafta önce

1. sezonu yok burda ama çok güzel bir dizi şuan 2. sezondayım bence vakit kaybetmeyin direkt izleyin bir çok diziden güzel aşk meşk dizileri izliyeceğinize bunu izlemenizi öneririm. +18 var bunu dikkate alarak izleyin veya izlemeyin sizin kararınız. Ve bunu izleyin The Flash izlemenizi öneririm efsane bir dizi bu sitede yok ama googlede aratarak izleyebilirsiniz.

BillieEilish
BillieEilish
2 hafta önce

SET FİLMDE VARKİ KANKA :D 1.SEZONU İZLE ORADAN

@cenkolog
2 hafta önce

İzledim zaten reis keşke bu sezonun 1. Bölümü geçen sezonun son bölümü olsaydı

scarlettfanıyım
scarlettfanıyım
3 hafta önce

+18 var mı

ReaLTaiizor
ReaLTaiizor
3 hafta önce

hayat bile +18 durma izle bence

Dönüşüm
Dönüşüm
3 hafta önce

scarlettfanıyım
scarlettfanıyım
3 hafta önce

yani var mı yok mu

scarlettfanıyım
scarlettfanıyım
3 hafta önce

senin hatrın için izliycem reaLTaiizor

ReaLTaiizor
ReaLTaiizor
3 hafta önce

izle izle pişman olmazsın. özellikle ragnar rolünü oynayan travis fimmel tam seçilmiş kaftan. o jest ve mimikleri sadece başlı başına izlettiriyo.

Ramil Ahmedov
Ramil Ahmedov
3 hafta önce

iyi bir dizi

Second Tab
Yukarı Çık