Marvel'in Netflix Dizileri

2015'ten bu yana altı farklı seride 112'den fazla bölüm yayınlandı. Netflix, 2017 yılına kadar yılda iki sezon piyasaya sürdü, ancak 2017'de üçe çıkardı ve bu 2018'de de devam etti. Sizler için Netflix'te yayınlanmış Marvel Netflix Dizilerini koleksiyon oluşturduk.
Tayyara
Tayyara
3 hafta önce

The punisher ve daradevil izlemek için diğerlerini izlemek önemli mi?

@erdemtsn
1 hafta önce

Yok knk izleyebilirsin

@jaggeddeniyiceg
1 ay önce

tüm marvel evreni için sıralamaSırayla izlemek isteyenler için . 1Captain America: The First Avenger2. Agent Carter (season 1)3. Agent Carter (season 2)4. Captain Marvel5. Iron Man6. Iron Man 27. The Incredible Hulk8. Thor9. Avengers Assemble10. Iron Man 311. Agents of SHIELD (season 1, eps 1-7)12 Thor: The Dark World13. Agents of SHIELD (season 1, eps 8-16)14. Captain America: The Winter Soldier15. Agents of SHIELD (season 1, eps 17-22)16. Guardians of the Galaxy17. Guardians of the Galaxy Vol 218. Daredevil (season 1)19. Agents of SHIELD (season 2, eps 1-10)20. Jessica Jones (season 1)21. Agents of SHIELD (season 2, eps 11-19)22. Avengers: Age of Ultron23. Agents of SHIELD (season 2, eps 20-22)24. Daredevil (season 2, eps 1-4)25. Luke Cage (season 1, eps 1-4)26. Daredevil (season 2, eps 5-11)27. Luke Cage (season 1, eps 5-8)28. Daredevil (season 2, eps 12-13)29. Luke Cage (season 1, eps 9-13)30. Ant-Man31. Agents of SHIELD (season 3, eps 1-10)32. Agents of SHIELD (season 3, eps 11-19)33. Iron Fist (season 1)34. Captain America: Civil War35. Agents of SHIELD (season 3, eps 20-22)36. The Defenders (season 1)37. Agents of SHIELD (season 4, eps 1-6)38. Doctor Strange39. Black Panther40. Agents of SHIELD (season 4, eps 7-8)41. Agents of SHIELD: Slingshot (season 1, eps 1-6)42. Agents of SHIELD (season 4, eps 9-22)43. Spider-Man: Homecoming44. Thor: Ragnarok45. Inhumans (season 1)46. The Punisher (season 1)47. Runaways (season 1)48. Agents of SHIELD (season 5, eps 1-10) –49. Jessica Jones (season 2)50. Agents of SHIELD (season 5, eps 11-18)51. Cloak & Dagger (season 1)52. Cloak & Dagger (season 2)53. Luke Cage (season 2)55. Iron Fist (season 2)56. Daredevil (season 3)57. Runaways (season 2)58. The Punisher (season 2)59. Ant-Man and the Wasp60. Avengers: Infinity War61. Agents of SHIELD (season 5, eps 19-22) – Concurrent with Infinity War62. Avengers: Endgame63. Spiderman: Far From Home (Temmuz 2 2019)

Mükramin Alal
Mükramin Alal
1 ay önce

peki ya senin dünyanın en işsiz insanı olmana ne demeli

@jaggeddeniyiceg
1 ay önce

kopyala yapıştır yaptım kardeşim size de iyilik yaramıyo ha

Zeynep Betül
Zeynep Betül
3 hafta önce

ÇCÇDÖXLÇDÇXÇ

bnetheyargımachine
bnetheyargımachine
2 ay önce

sıralaması ?????????

@sw4rley
1 ay önce

daredevil, punisher, jessica jones ,luke cage, ıron fist, defenders .punisher izlemek için daredevil luke cage izlemek için j.jones izlemelisin .daredevil ve punisher hariç çöp

bnetheyargımachine
bnetheyargımachine
1 ay önce

teşekkürler

Hamza Karahan
Hamza Karahan
2 ay önce

Agents of Shild eklememişsiniz

papatya
papatya
2 ay önce

Netflix dizisi değil

@ismetemin
1 ay önce

abc dizisi

@mustafaturan16
1 ay önce

Agents of s.h.i.l.d candır gerisi heycandır

@butterfly21
3 ay önce

I love profesör🙂

Daredevil
Daredevil
3 ay önce

gencler guzel haberler var daredevil yeni bolumler cikabilirmis charli cox yani ana karakter mathew murdock yeni bolum ciksin diye urasiyomus

@ismetemin
1 ay önce

yalan söyleme

@akygecit0808
1 ay önce

Olmaz artık öyle şey artık filmlerde görmeyi umalım

Adem Urer
Adem Urer
3 ay önce

the punişher tek geçerim. adam oyunculuğu ve sesi ile efso. punişher marwel netflix kavgası arasında kaldı. Marwel bütin dizilerinin netfilix ten çekti. yeni sezonlarınıda iptal etti.

Zeraa
Zeraa
3 ay önce

marvel çekmedi disney+ çıkınca disney bütün dizi ve filmlerini netflixten yada başka yerlerden çekti yakında buradanda gider

@12sev12
3 ay önce

Zehra ben bu yüzden hepsini yükledim..

@dumans
2 ay önce

Katılıyorum.. Bence o diziyi efso yapan John ağa. Eleman mükemmle oynuyor..

ExclusiveMusic
ExclusiveMusic
3 ay önce

Frank Castle der susarım...

Umut Akdoğan
Umut Akdoğan
3 ay önce

Aynen öyle knk

@ramazandavulcusu
4 ay önce

izleyipte bi anlam çıkarmak istiyosanız hepsini bi sırası var

Celal Sakınç
Celal Sakınç
3 ay önce

Siralamasini soyleyebilirmidin.

@aestethic
4 ay önce

marveli seviyorum🐹

Cihan YrLm
Cihan YrLm
4 ay önce

ben marvelı 3000 kez seviyorum

@emremen
4 ay önce

ok

@hdytacr
3 ay önce

aga be :S

..
..
3 ay önce

mmmmaaaaarrrvvveeelll

@asli077
4 ay önce

Netfix küfür ve pornodan vaz geçse daha kaliteli diziler olacak ama nerdee bizde böyle gençlik varken çok zor . Dizi yavsiyesi the Mandalorian

Tolgacan ( Erşan Kuneri )
Tolgacan ( Erşan Kuneri )
4 ay önce

yahu sen neden söz ediyorsun aslı netflixse sansür geldi diye ayağa kalkan rtüke demedigini bırakmayan bir türkiye var ortada sen porno erotik diyorsun daha yav aha aha

Tolgacan ( Erşan Kuneri )
Tolgacan ( Erşan Kuneri )
4 ay önce

aslı senin ne işin var burada git diyaet tv falan izle :D

Sinolstoy
Sinolstoy
4 ay önce

tolga yarın birgün ananı yada bacınnı sikerlerse görürsün diyaneti

Gökay
Gökay
4 ay önce

Küfür ve cinsellik yaşamın içinde olan şeyler zaten.Herkes porno izler ve küfür eder ingiltere kraliçesi dahil.Neden dizilerde bunu törpilesinler ki ? Eğer o şekil yapımlar istiyorsan tv ye geç burası internet kızım

@ogi532
3 ay önce

aslı tahminim yaş 10 izlediğin diziler +9 diziler bence sen tvde mucize doktor izle

Emirhan
Emirhan
4 ay önce

Marvel'ın filmlerini benim profilimdeki koleksiyon yerinde bulabilirsiniz 👍

batti fishing yan going
batti fishing yan going
4 ay önce

punisher efsaneee bir diziydi aga hele frank castle dövüşmleri efsooo🖕

GHOSTJOKER
GHOSTJOKER
6 ay önce

daredevil effsaaneee. ,punisher o da eeffsaaneee.,luke cage izlemeyin ya sıkıyor., ve diğerlerini daha izlemedim...

@muhammetozcelik
4 ay önce

Hakketten çok sıktı ya 1. Sezon 12 ye kadar izledim sikilmakktan birakttim

Beyefendi
Beyefendi
7 ay önce

abi hepsi birbirinden güzel ama genelde şu kafa var süper kahramanlarda "öldürmeme" bence çok saçma aq ama punisher de o olay yok adam geleni geçeni öldürüyo o yüzden favori dizim ama diğerleri de güzel hepsini izleyin bence.

Bünyamin
Bünyamin
4 ay önce

Aga the punisher de dediğin şey yok efsane bi diziydi neden final yaptıki

@paradosaa
9 ay önce

beyler izlicek dizi önerirmisiniz ya izlicek çokvar ama hangisini izlicem bilmiyorum alırım bi tavsiyenizi😀

Demir
Demir
8 ay önce

Knk izlediğim ve sevdiğim dizileri yazıyorum. Game of thrones. Sherlock. De papel. Breaking Bad. Lost. The vampire diaries. Sex educations. Spartacus. Stranger things. Lucifer. The order. Sense8. Sabrina. Merlin. The 100. You. Rick and morty. Elite. Bunlar izlenir yani kötü değiller. Benim fikrimce boşa olanlar ise teen wolf. The end of the fuvking world. RİVERDALE. Bitten. The rain. Hanna. Love death and robots. The A list. Bitter daisies. Daybreak. Altered carbon. V wars falan bunları duyarsanda şahsen kaç izleyip pişman olduğum yada pişman olmayıp ama ne oldu yani aq dediğim diziler. Sen bilirsin ama baştaki yazdığım dizilerden illa bi kaçını izlemişsindir kötü dediğin var mı arasında bana güven arkadaş başta yazdıklarımı izle.

@serkanba
8 ay önce

love death and robots çok iyidir.kısa kısa her türden arada açıp kafa dağıtmalık.

@boranaga02
6 ay önce

bence V wars kötü değil ve önerdiğim filmlerden biriside the witcher , sex education , harry potter , ve the originals gibi filmler ve legacies tabiki bunu tvd , o , ve legacies olarak seri halinde izlersen daha çok beğenirsin

Muhamet Enes Çelik
Muhamet Enes Çelik
10 ay önce

punisher ı da sona koymazsın net ya 1 ya 2

Ashléy
Ashléy
9 ay önce

sıralamanın ne önemi var allah aşkına? -.-

Muhamet Enes Çelik
Muhamet Enes Çelik
9 ay önce

yok mu

@dextermorgan007
11 ay önce

hem para vericez netflixe hemde sansürlü mü izliycez nasıl iş bu yaa

@bulutkul
1 yıl önce

fınal yapmıs dizier bolumude acsanız guzel olur sadece bıten dızler

Profesör s2ş makinesi
Profesör s2ş makinesi
1 yıl önce

Birlikte izle özelliği ne zaman gelecek ya ?

Teymur Memmedov
Teymur Memmedov
1 yıl önce

Aynen onu bekliyorum ben de ` olduğunda girmişdim steye u de katarlar sandım ama olmadı

Yukarı Çık